Po mega hitu GIN IN TONIK, več kot stotih nastopih na leto in razprodanih prizoriščih pravijo, da je čas za nov hit. Tukaj je CAPPUCCINO!
TI ZNANI SLOVENSKI GLASBENIKI SO PESEM IN VIDEOSPOT POSNELI V SAMO TREH DNEH, ki jo sestavljajo štirje simpatični primorci, je že nekaj časa prava glasbena senzacija.
ČEZ VIKEND NA ODRU, ČEZ TEDEN V SLUŽBI
Fantje iz skupine ZVITA FELTNA so verjetno eni redkih glasbenikov, ki vsak vikend preživijo na odru, polnijo prizorišče za prizoriščem, čez teden pa hodijo v redne službe. Tako je pevec ene najbolj priljubljenih skupin pri nas, denimo, profesor športne vzgoje.
"Včasih je to zelo naporno, ampak vsi to delamo že toliko let, da smo se na to nekako navadili, hkrati pa ima vsak izmed nas svojo službo tudi rad. V bistvu bi lahko rekli, da nam je lepo, da lahko zraven glasbe počnemo še nekaj, kar nas veseli. Dejstvo je, da če si v glasbo vpet 100 %, to zate ne more biti hobi in glasbe posledično ne moreš čutiti kot zabavo. Tudi to je eden izmed razlogov, da ob nastopih še bolj uživamo - ker jih ne jemljemo kot službo. Res je sicer, da smo pred epidemijo že resno razmišljali o tem, da bi službe pustili in se posvetili izključno glasbi, ampak nas je tisti čas, ko skoraj dve leti nismo videli odrov in publike, naučil, da je dobro, da imaš v življenju vedno plan b.
ZA HIT NI RECEPTA, HIT SE ZGODI
"Za hit res ne obstaja noben recept. Pri nas se je na primer tako zgodil GIN IN TONIK. Seveda čutiš, da imaš nekaj dobrega, da bi se znalo kaj zgoditi, ampak nikoli ne veš. Na koncu je publika pod odrom tista, ki ti da potrditev, ki skladbo naredi hit in ki to skladbo v en glas poje namesto tebe. Tudi nova skladba Cappuccino malce spominja na naš GIN IN TONIK, čeprav to ni bil namen. Podzavestno delaš na tem, da ustvariš nekaj podobnega. In tako je bilo tudi tokrat. Pesem nam je bila všeč že od prvega trenutka in vanjo polagamo vse upe," povedo fantje iz skupine in še dodajo: "Mi ustvarjamo za ljudi, hkrati pa mora biti skladba v prvi vrsti všeč tudi nam - če jo bomo mi z veseljem igrali, jo bo tudi publika posledično z veseljem poslušala. Želimo pa si, da bi ljudje na slovensko glasbo včasih gledali z večjim spoštovanjem. Vsak se trudi ustvarjati za svoj krog ljudi, vedno v izdelek vložimo ogromno časa in ja, včasih te kakšen žaljiv komentar spravi v slabo voljo, ampak po drugi strani z odzivi, ki jih doživiš na nastopu, na take opazke pozabiš. Vendar se nam kljub neidealnemu stanju zdi, da se slovenska glasba vedno bolj prebija nazaj v srca ljudi in da je dosti bolj poslušana, kot je bila na primer 10 let nazaj. Mi bomo še naprej ustvarjali za nas in za ljudi, ki nas poslušajo. Držali se bomo našega tipičnega zvena in delali bomo tako, kot čutimo. Zvita Feltna je namreč brez dvoma poznana po najboljših žurih, ki trajajo dolgo v noč in kjer je energija vedno na vrhuncu.
ČAS JE ZA VELIK KORAK
Kljub energiji, ki je fantom nikoli ne zmanjka, pa je tudi v njihovih zasebnih življenjih počasi čas za korak naprej, kot pravijo sami.
"Stvari niso enake, kot so bile par let nazaj. Ko si enkrat star 30 let, se začneš zavedati, da nisi več najmlajši in da v življenju ni pomembna samo glasba in kariera," povedo.
Blaž se je lani poleti poročil s svojo izbranko Moniko, kar je bila zanju velika prelomnica, pravi.
Blaž verjame, da se mu bodo na tej poti kmalu pridružili še drugi člani banda, ki pa zaenkrat še živijo "na koruzi".
"Čeprav publika pod odrom postaja vedno mlajša, oziroma ostaja enaka - samo ti postajaš starejši, se v duši še vedno počutimo mlade in verjamemo, da bomo glasbenemu življenju in zabavni glasbi kos še mnogo let.
PESEM IN VIDEOSPOT POSNELI V SAMO TREH DNEH
Fantom očitno domišljije ne zmanjka, saj so se odločili, da tokrat celoten projekt za pesem izpeljejo v samo treh dneh. "Dobili smo idejo, da bi lahko bili prvi v Sloveniji, ki celoten audio in video izdelek pesmi naredijo v treh dneh," o podvigu pove Blaž. Prvi dan so tako začeli pisati besedilo, začeli z aranžmajem, snemali vokale ... Delali so celo noč in naredili skoraj 90 % končnega izdelka. Pesem je nato šla v mix. Tukaj je bilo važno, da je cela ekipa dihala kot eno. Naslednji dan so naredili scenarij za videospot in izbrali oblačila, ki so tokrat malo drugačna kot ponavadi. V četrtek so čez mejo, v mestu Grado, že snemali videospot. Slednji je zelo poleten, v njem nastopata tudi simpatični dekleti - da razveselijo tudi moški del njihove publike, kot pravijo sami. Snemalna ekipa je nato šla v akcijo in celo noč montirala videospot. Tako danes v svet ponosno pošiljajo svojo novo pesem CAPPUCCINO!
______________________________________________________________________________________________
AVTORJI:
Avtor glasbe in besedila sta pevec Blaž Gec in DJomla KS, produkcija in aranžma je delo kitarista Thea Čebrona, Mix: Luka Radaković Rale. Mastering: Luka Radojlović Rodah. Videospot so posneli pod taktirko DJomla KS - TAKE OVER MEDIA.
_________________________________________________________________________________
Za konec še dodajo: "Naj se pije in poje Cappuccino!